onsdag den 23. maj 2012

konkurrence - Gode spisevaner til børn

Jeg har netop deltaget i en konkurrence som mcdonalds lancerer, og tænkte at jeg ville dele ideen bag konkurrencen med jer, og opfordre jer til at deltage med jeres sunde opskrifter.
MCD sætter fokus på at det er vigtigt at børn får gode spisevaner fra en tidlig alder, og at der sættes fokus på nærvær og fællesskab når der bliver lavet mad. Eksperter er enige om, at når børn er med i køkkenet, lærer de samtidig at lave sund mad - og dermed grundstenen lagt for sunde vaner senere i livet. En diætist vil udvælge de 20 bedste opskrifter som udkommer i en kogebog - dem som får deres opskrift udvalgt vinder et gavekort til IRMA. 


Jeg har valgt at deltage med opskriften på sunde romkugler, da de smager fantastisk og er et godt alternativ til "rigtig" kage.
Hvis du vil deltage i konkurrencen kan du gøre det her


 Mine romkugler
Jeg håber i nyder det gode vejr! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar