søndag den 17. marts 2013

påskeæg med kokos og frysetørret hindbær

Her kommer en anden opskrift på mine påskeæg.
Denne version er med finthakket frysetørret hindbær og kokos.


Her er pakken fra Odense Marcipan der dannede grundlag for mine påskeæg.
I disse påskeæg har jeg kun brugt marcipanen og den hvide chokolade til at overtrække med


Det rød i skålen er frysetørret hindbær.
Jeg pulversirede de frysetørret hindbær i en minihakker


De røde æg på billedet er dem med frysetørret hindbær.
Der er ikke farvestoffer i mine æg, det er naturlige ingredienser der giver de fine farver.
Bland de pulveriserede hindbær og kokos i marcipanen og ælt det grundigt. 
Jeg har ikke gram på hvor meget jeg brugte, jeg smagte mig frem hen ad vejen.
Til 8 små æg brugte jeg 100 gram marcipan.


Når marcipanen er trillet til æg lægges de i køleskabet ca en halv time.
Overtræk dem med hvid chokolade og drys med lidt pulveriseret hindbær.


Opbevar æggene i køleskabet.
De kan holde sig ca 14 dage



1 kommentar:

  1. Mums gid det var mig der havde fået sådan en kasse fra Odense :)

    SvarSlet