søndag den 27. juli 2014

Dessert til barnedåb

Mine søde venner holdte navngivningsfest for deres datter i lørdags. Min gave var at medbringe dessert.
Festen blev holdt på den smukkeste gård i Nr. Lyngby i Nordjylland, med udsigt over havet, solnedgang, vesterhavsdukkert, grillet nyfanget fisk og dejlige mennesker. Det var en fantastisk sommeraften. Pigens navn er Ronja - og hun er en af de smukkeste babyer jeg har set..
Desserten blev sommerkage med frisk frugt da den er meget nem og god når der ikke er så meget køleskabs plads. Jeg havde medbragt alle frugterne hjemmefra, skåret i skiver. Og bunden var bagt samme morgen.. 15 min før vi skulle have desserten lavede jeg cremen og pyntede kagen med frisk frugt. Det var en stor succes.
Vi var 20 mennesker og spise næsten 2 bradpander (dobbeltportion) Men mange tog også 2 gange :)
Her får i lidt billeder fra den skønne aften.




Sådan så mit køkkenbord ud om morgenen 


Her sad vi og spiste og nød aftenen - nok et af de smukkeste steder i Nordjylland



Frugtkagen før der blev spist løs




Her er de stolte forældre til lille Ronja.
Hun sov forøvrigt hele aftenen - så jeg fik ikke et billede af hende
Meeeen her får i et fra en anden aften :)


En selfie af lille Ronja og jeg


Sådan sluttede aftenen over Nr. Lyngby

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn kage og endnu mere skøn "baby". Tillykke :)

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt!!!! Og kage var heavenly!

    SvarSlet
  3. Det var så hyggeligt!!!! Og kage var heavenly!

    SvarSlet