lørdag den 19. juli 2014

Oreo Bites

Jeg har LÆNGE skulle lægge denne opskrift op til jer, den er bare smuttet. For noget tid siden havde jeg mine kollegaer hjemme til filmaften, hvor jeg havde bagt en masse dejlig kage. Jeg lavede blandt andet også oreo bites..
De er super nemme at lave og smager rigtig rigtig godt.

Ingredienser
mange..

2 ruller oreo kiks
1 pakke neutral flødeost
hvid chokolade og hakket peanuts til pynt

  1. Smuldre oreo kiksene i en minihakker
  2. bland flødeost og oreo kiksene til en lidt klistret masse
  3. beklæd en firkantet form med bagepapir og put massen derned i. massen skal minimum være 2 cm i højden.
  4. Stil formen på køl, gerne natten over.
  5. Vend den firkantet masse ud af formen og skær den i små firkanter.
  6. dyp firkanterne i hvid chokolade, og drys dem med hakket saltede peanuts.  Lad dem køle af på et stykke bagepapir. Hvis de skal køle af hurtigere kan man putte dem direkte i en fryser eller i køleskabet når de er betrukket med tempereret chokolade.
  7. Server dem kolde på et fad... Mmmmm

Her er jeg klar til at skære massen ud i firkanter og betrække dem


De må gerne se lidt rustikke ud :)


De smager bare SÅ godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar