torsdag den 9. oktober 2014

Chelsea Market Manhatten

Da jeg var i New York kom jeg en dag rent tilfældigt forbi Chelsea Market, og jeg var tryllebundet med det samme... Jeg vendte tilbage 4 gange i løbet af min ferie :)
Chelsea marked er fyldt med kagebutikker, chokolade, vin, pasta, specialiteter og meget mere. Derudover er der en fantastisk vinbar og en østersbar/skaldyr butik hvor man kan spise frokost.. Er man til et glas hvidvin og lidt luksus skal man helt klart besøge Chelsea marked. Hvis man er bare lidt interesseret i kage og chokolade skal man også tage derned.. det er en oplevelse og meget smukt at gå igennem :)



Highline ligger lige derved, så man kan passende gå en tur der før eller efter Chelsea Market. 
Som man kan se på kortet er det nemt at komme dertil via Subway.


Her er et glimt ned ad gangen i Chelsea Marked.
Jeg fik ikke taget så mange billeder udover i min yngligs butik :)


Verdens sejeste cookie butik.. Det var en oplevelse at se alle deres sugar cookies, men jeg købte ikke nogen.. De var ret dyre. Men AlT var også hånddekoreret, og så ryger prisen op.
Jeg laver selv hver jul Sugar cookies, det er så sjovt og de smager godt. I denne butik kunne man købe fine æsker til barnedåb, indflyttergave og bryllup. 



Her kunne man købe cookies med hvid glasur og
 selv skrive en hilsen derpå med spiselig tush.. 











I Chelsea Marked er der en LÆKKER italiensk restaurant.. de har få siddepladser udenfor, så bestil gerne bord der nogle timer eller dagen i forvejen. 
Tag derind og spis pasta eller deres dessert Chokolade ravioli.. Hvis du kun skal have en snack så kan jeg virkelig virkelig anbefale chokolade raviolien - den er FANTASTISK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar