tirsdag den 7. oktober 2014

Kagebutik i New York

I sommerferien var jeg 17 dage i New York.. Der blev spist en masse, shoppet og leget rigtig turist.
Hjemmefra søgte jeg efter kagebutikker på Manhatten, men jeg fandt kun 1.. Den tog jeg ud og besøgte. Der var en masse krymmel, æsker, chokolade og lidt udstikkere.. Jeg har så meget kagegrej og krymmel efterhånen at jeg ikke rigtig mangler noget, så det skal være billigt hvis jeg køber. Jeg endte med at bruge 750 kr og fandt nogle ting fra Wilton som var rigtig billigt.
Hvis man ikke har så meget krymmel - så er det ren lykke at besøge denne butik :)


Butikken hedder bare "cake supply" og man kan tage en metro næsten lige dertil. 
Deres hjemmeside hedder www.nycake.com


Her får i et indblik i reolerne med krymmel og farvet sukker


Og reoler fyldt med spiseligt glimmer
De kostede ca 18 kr stykket, så næsten halv pris af dansk pris


Sådan ser ruden ud indtil butikken


Mere krymmel..
De kostede ca 15 kr for en bøtte..
Jeg købte nogle seje "sukker skæg" så jeg kan lave Movember cupcakes :)


Pastafarverne kostede kun 100 kr for 10 stks.. 
Derudover var Wiltons "Color mist" ca halv pris af dansk pris.. 
Jeg glæder mig til at bruge dem til jul så jeg kan spraye min frosting guld og sølv.

Hvis man skal til USA og gerne vil købe mange kageting kan man med fordel bestille dem på en amerikansk hjemmeside og få det sendt til sit hotel.. Så får man tingene endnu billigere :) Det samme gælder hvis man skal til England. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar