fredag den 31. juli 2015

Chokolade Cupcakes

Forleden bagte jeg mine ynglings chokolade cupcakes, da jeg skulle besøge min søde "bonus" mor i Lønstrup.
Min "bonus mor" hedder Dorte Friis, og er indehaver af Galleri Dorte Friis i Lønstrup. 
Jeg elsker hendes kunst, og har efterhånden en hel del i mit hjem. Hun laver eventyr figurer og krukker i rakubrænding. 
Udover Dortes egen kunst i galleriet, findes også hendes søsters, Lisbet Friis, tæpper og puder. Mit eget hjem er ligeledes fyldt med disse puder og tæpper - jeg elsker de glade farver!

Da jeg kom ud i galleriet for at spise kage, fik jeg pludselig den ide at i andre også skulle se deres kunst.. Så jeg tog en lille cupcake med på eventyr og fotografering :) 



Kagerne før de kommer i oven..
husk ikke at bage dem for meget!
Formene er fra NETTO - de slipper kagen utrolig nemt


En af mine ynglings figurer


I Baggrunden ses en af Lisbet Friis puder - 
jeg har en magen til hjemme i min sofa


Dorte er kendt for sine dejlige fugle


 God sommer derude

1 kommentar:

  1. Hvor ser de lækre ud! Dem vil jeg prøve at bage engang.

    Hvilken frosting har du brugt på disse billeder? -For det ligner ikke den lime frosting, som du beskriver i indlægget med opskriften.

    SvarSlet